Billetter, zoner og priser

Her kan du få svar på spørgsmål og henvende dig vedrørende billetter, zoner og priser

Du kan finde vejledning til alle typer billetter og kort i vores Billetguide, og se priser for de mest benyttede billetter og kort under Priser.

Læs om zonerne under Zonesystemet.

Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg få refunderet mit billetkøb?

I nogle tilfælde kan du få refunderet dit billetkøb.

Læs mere under: Refusion.

Kan man betale med kontanter i bussen?

Du kan betale med kontanter i bussen, men vis hensyn til chauffører og medarbejdere i de sjællandske busser og flexbiler: Gør brug af de digitale løsninger, hvor du kan.

Chaufføren kan give byttepenge tilbage, så længe der er byttepenge i kassen. 

Hvordan køber jeg en mobilbillet til bussen?

Det gør du via vores app DOT Billetter.

Vær opmærksom på, at den skal være modtaget på din telefon, inden du stiger på bussen.

Læs mere om DOT Billetter.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke fik checket ud på mit rejsekort?

Du kan med fordel benytte løsningen Check Udvej.

Læs mere på Check Udvej.

Hvor kan jeg få nyttig viden og hjælp til brug af DOT Billetter app?

Du kan få svar på en masse ofte stillede spørgsmål om DOT Billetter app her på vores hjemmeside. 

Læs mere på Hjælp til DOT Billetter app.

Hvor mange kan checkes ind på rejsekortet, hvis man rejser i en større gruppe?

Der kan checkes op til 29 personer ind pr. rejsekort.

Vi anbefaler, at du benytter check ind-guiden. Så er I godt forberedt på jeres rejse.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

 

SKRIV TIL MOVIA OM BILLETTER, ZONER OG PRISER

Hvis din henvendelse handler om teknisk hjælp til apps og SMS'er, kan du finde svar og kontakte os på vores hjælpeside til DOT Billetter app.